O czym dzisiaj przeczytasz?
Błędy poznawcze — czym są i dlaczego musisz o nich wiedzieć?
W tym wpisie na blogu odkryjemy tajemnice błędów poznawczych. Dowiedz się, dlaczego mylą nasze myślenie i decyzje. Gotowi na fascynującą podróż przez labirynt ludzkiego umysłu? Czas się zastanowić nad naszymi myślowymi pułapkami!
Na koniec Facebooka przyjdzie nam jeszcze poczekać? Sprawdzamy!
Najpierw cięli zasięgi dla linków zewnętrznych. Później dorwali się też do innych grup organicznego wzrostu fanpage’y. Wszyscy, od przedsiębiorców, po artystów i facebookowych blogerów, zanotowali spadki w zbieranych lajkach. Czy to oznacza, że Facebook się kończy?Czy...
Czym jest Buyer Persona/Avatar klienta — jak ją stworzyć i dlaczego musisz ją mieć w swojej firmie?
Buyer persona/avatar klienta (lub po prostu persona klienta) to fikcyjna postać, która reprezentuje typowego klienta Twojej firmy lub produktu. Jest to narzędzie marketingowe, które służy do lepszego zrozumienia potrzeb, oczekiwań i zachowań Twoich klientów, a także...
Kontakt
Kontakt
Napisz do nas, nie gryziemy!
Marcel Kowalkowski
CEO
+48 572 072 835
kontakt@przereklamowana.pl
Rzeszów
Pon. - Pt. 8:00-16:00
Konieczność umawiania spotkań telefonicznie
Kontakt
Kontakt
Marcel Kowalkowski
CEO
+48 572 072 835
kontakt@przereklamowana.pl
Rzeszów
Pon. - Pt. 8:00-16:00
Konieczność umawiania spotkań telefonicznie